Friday 10 November 2017

AKAN KU GAPAI CINTAMU ( BAB 5 )


Seusai makan malam, Aaron dan Naziq terus menuju ke ruang tamu untuk menonton televisyen. Aaron lantas mengambil alat kawalan jauh lantas membuka saluran televisyen lalu menekan siaran kartun kegemarannya iaitu Spongebob Squarepants.

"Eh you ni macam budak kecil la, dah tua bangka pun tengok kartun lagi"

"Relax la sayang, I ni kan masih budak-budak lagi" .Mak Idah kemudiannya datang dengan membawa sedulang air.

"Tuan, ni Mak Idah ada buatkan teh. Minumlah." lalu Mak Idah meletakkan dulang itu di atas meja kopi yang terletak berhadapan dengan mereka.

"Terima kasih Mak Idah. Masakan Mak Idah tadi sedap sangatlah. Saya tengok ada orang tu sampai menjilat jari masa makan masakan Mak Idah tadi" Aaron bersenda.

"Sama-sama tuan. Ala tuan ni macam tak biasa pulak. tukang masak antarabangsa ni hahaha. tak apalah tuan, Mak Idah nak masuk tidur dulu. Lagipun Mak Idah penat sangat menolong Pak Haji tadi menanam bunga dekat halaman tu. Sakit pulak rasa pinggan ni"

"Ok Mak Idah. pergilah rehat dulu. Em, Mak Idah Pak Haji mana?"

"Pak Haji kamu dari tadi dah landing dalam bilik tu."

"Aduhai, Pak Haji, Pak Haji."

Mak Idah berlalu pergi menuju ke kamar tidurnya setelah penat seharian bekerja.

"You, I pun nak tidur jugalah. Mata I ni dah tak boleh buka dah ni. Berat sangat" kata Naziq sambil menggosok matanya yang hazel tu.

"Habis tu siapa nak habiskan air teh ni?"

"Youlah" Nazeiq pun berlari menuju ke biliknya.

"Tunggu!" Aaron mengejar.

Beberapa jam kemudian...

Naziq tidak dapat melelapkan matanya kerana otaknya asyik memikirkan kenangan-kenangan lalu selama dia mengenali Aaron. Dia merasakan dia tidak boleh berpisah dengan Aaron walaupun sesaat.  Naziq kemuadiannya bangun dari katil lalu menuju ke bilik Aaron yang terletak di hadapan biliknya. Dia kemudiannya membuka perlahan-lahan pintu bilik Aaron dan mengintai Aaron menerusi pintu tersebut. Pada waktu itu Aaron yang baru selesai saja mandi . Dia hanya berlilitkan tuala di pinggangnya. Naziq ketika itu terpana tatkala melihat tubuh Aaron yang agak sasa itu. Dia tidak menyangka bahawa Aaron bertubuh sedemikian kerana sudah lama tidak melihat badan Aaron bahkan tidak pernah langsung lebih lebih lagi dia selalu melihat Aaron dengan pakaian kerjanya sahaja. Naziq kemudiannya dengan senyapnya menuju ke arah Aaron lantas memeluknya dari belakang tanpa pengetahuannya.

"You ni buat I terkejut je"

"I rindu dekat you" Naziq melepaskan rasa rindunya dengan mencium leher balakang Aaron dengan ghairahnya. Lalu dia memusingkan badan Aaron lalu tersinggahlah bibirnya di bibir Aaron itu. Sejak itu bermulalah perhubungan mereka yang selama ini sekadar meniti di bibir mereka sahaja.

"Ini saja yang you mampu buat?" Aaron bertanya lantas menolak tubuh Naziq menyebabkan Naziq terjatuh ke atas katilnya. Aaron kemudiannya perlahan-lahan mencium bibir Naziq dan perlahan-lahan melingkari tubuh Naziq dengan ciuman hangatnya. Aaron kemudiannya menanggalkan semua pakaian Naziq dan menjatuhkan tuala yang melingkari tubuhnya itu. Kini mereka berada dalam keadaan tanpa seurat benang tanpa ada perasaan malu.

"I tak ready lagi. Nanti kena penyakit macam mana?"

"Takpe I pakai pelindung. Jangan risau ok"

Naziq mengangguk dan membiarkan Aaron menguasai tubuhnya itu. Pada malam itulah mereka merasmikan hubungan mereka yang sudah lama terputik sejak di sekolah menengah lagi. Mereka bagaikan sepasang suami isteri yang merasmikan.malam pertama mereka. Oh indahnya dunia ini ! Mereka merasakan bahawa malam itu dunia ini milik mereka. Mereka hanyut dengan perasaan masing-masing tanpa ada sikit pun kekesalan di hati. Oh dunia...

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates